Khamis, 10 Januari 2013

SUSU ALPHA LIPID

BADAN YANG SIHAT LEBIH BERHARGA DARI HARTA YANG BERTIMBUN

NIKMATI RAHSIA KEAJAIBAN
ALAM CIPTAAN  TUHAN


Kunci kepada kehidupan sihat adalah sistem imun yang kuat dan sihat. Sistem imun merupakan satu rangkaian  sel dan molekul yang canggih dan sangat menakjubkan. Ia bekerja siang dan malam untuk melindungi diri kita dari serangan virus, bakteria, mikrob, toksin dan parasit. Sekiranya sistem imun berada dalam keadaan sihat dan kuat, ia mampu melindungi kita dari terkena penyakit.

Adakah anda atau keluarga anda tergolong dalam golongan mempunyai masalah kesihatan.

Tahukah anda setiap saat tubuh kita semakin lemah melawan penyakit yang berpunca dari udara, makanan, minuman dan tempat kita tinggal. Semakin berusia, tubuh kita, semakin kurang kekuatan Antibodi kita yang disebabkan oleh Pencemaran sekeliling , Penghawa dingin, Tekanan emosi, Pemakanan yang tidak sihat, Merokok, Virus , gelombang telefon dan sebagainya.

Pernahkah anda mengambil ubat-ubatan atau sebarang vitamin demi untuk kebaikan kesihatan anda. Malangnya tubuh tidak juga sihat sebaliknya  wang dan masa  anda yang kehabisan tetapi badan tidak juga sihat. Pastikan anda memperolehi keputusan yang optimum dengan penjimatan kos yang maksimum.

Anda telah mengambil langkah pertama untuk mengetahui keajaiban kuasa tuhan dengan memberi satu kurniaan alam semula jadi untuk kebaikan kita semua.


Inilah jawapan kepada permasalah anda.

PENEMUAN TERBARU SUSU AJAIB DAN MUSTAJAB

TERBUKTI MEMBANTU MENYELESAIKAN PELBAGAI PENYAKIT.





APAKAH DIA SUSU ALPHA LIPID

Alpha Lipid merupakan pemakanan kesihatan yang paling seimbang, sempurna dan berkhasiat. Ia merupakan susu awal lembu atau lebih dikenali sebagai kolostrum. Kolostrum adalah susu awal mamalia yg dihasilkan pada peringkat awal ibu-ibu melahirkan anak (Manusia/Haiwan). Iaitu dalam jangkamasa 72 jam pertama selepas melahirkan. Ianya kaya dengan antibodi semulajadi merupakan sumber makanan yg paling berkhasiat kerana mengandungi semua jenis vitamin dan garam mineral yangg diperlukan tubuh. Ia adalah Pemakanan Semulajadi yang Selamat Sesuai untuk Semua Peringkat Umur.

ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk Kolostrum yang terbaik di dunia telah mendapat pengiktirafan Export Winner yang dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealand sebanyak 3 kali. 

Tidak semua kolostrum sama....Alpha Lipid Lifeline merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan. Apha Lipid Lifeline Produk Kesihatan yang Unggul Selamat dan Tidak Toksik , Tidak Allergik Kaya dengan Bahan Pemulih Penyakit , Mengandungi Probiotik Bakteria Normal di saluran usus Lactobacilli & Acidophilus Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus Vitamins & Minerals. Penting untuk Penjanaan Tenaga & Kesihatan , Membantu Proses Penghadaman , Memperbaiki tisu dan sel badan. Mengekalkan Kesihatan Kalsium Tambahan untuk Tulang dan Gigi Kolostrum Antibodi Tambahan dari Punca Semulajadi


Bukan gurauan dan bukan penipuan .



Ia terbukti berkesan .

Kandungan yang boleh anda perolehi
didalamAlpha Lipid LifeLine



BEZA ALPHA LIPID DAN SUSU IgG:  


Ramai yang bertanyakan soalan ini, yang jelasnya Susu IgG tidak kira dari syarikat manapun, merupakan  susu yang baik dan ia mampu membantu meningkatkan antibodi dan kesihatan diri. Mungkin anda sendiri   pernah rasa kehebatan susu IgG.

Fakta yang anda tidak tahu kandungan IgG didalam susu IgG mereka hanya dalam kadar 10%   hingga 12% sahaja. Dan oleh kerana susu IgG mereka tidak disaluti dengan Complex Lipid (Patented)    maka  penyerapan khasiat kedalam tubuh hanya 20% dan selebihnya 80% akan dikeluarkan dalam    proses perkumuhan.

Alpha Lipid pula mengandungi 41% kandungan IgG dan ia merupakan gred 10 (gred yang terbaik didunia),   oleh kerana ia disaluti Complex Lipid maka penyerapan khasiat ke dalam tubuh adalah 80% dan selebihnya  20% akan dikeluarkan dalam proses perkumuhan. Maka disini dapat kita lihat Alpha Lipid adalah lebih nilai untuk wang kita.

Graf diatas menunjukkan kadar penyerapan Susu Alpa Lipid lebih cepat dari susu kolostrum yang lain.


Apa beza Kolostrum Alpha Lipid berbanding jenama lain?

Perbezaan utama ialah kolostrum Alpha Lipid adalah mengandungi kolostrum Gred 10, iaitu gred kolostrum yang terbaik! dan Perbezaan lain ialah ianya satu-satu produk kolostrum yang telah menerima ANUGERAH EKSPOT (tanda daun new zealand) pada setiap tin Alpha Lipid. Ini adalah pengiktirafan oleh kerajaan New Zealand kepada produk ini, bukan sekali, bukan dua kali, tetapi 3 kali! Pada tahun 1992, 2003 dan 2004.

Apa makna EXPORT WINNER ini kepada anda?

Anda mendapat satu produk yang amat berkualiti tinggi dan berkesan kerana ia telah diiktiraf oleh Negara pengeluar kolostrum terbesar dan terbanyak di dunia, iaitu kerajaan NEW ZEALAND!



Kualiti yang Terbaik dan Terjamin keberkesanannya....

Tiada produk kolostrum setanding dengan produk ALPHA LIPID LIFELINE!

Sebab itu ramai yang dah cuba produk ini telah mendapat pelbagai manfaat darinya.Syukur Alhamdulillah, ini adalah produk semulajadi kurniaan Allah s.w.t kepada makhluknya.


MEMANG TERBUKTI!!

TESTIMONI PENGGUNA
Pesanan :

JANGAN GUNA AIR PANAS gunakan air sejuk atau air mineral

Air panas akan merosakkan Kandungan Susu.

Sesuai diambil oleh semua peringkat umur termasuk

ibu mengandung dan bayi.




PROSES PEMULIHAN

Kolostrum Alphalipid  merupakan makanan tambahan bukan toksik, bukan alergik dan tidak bertindakbalas dengan makanan tambahan serta dadah lain. Walau bagaimanapun  sesetengah orang akan mengalami beberapa reaksi atau tindakbalas yang positif  semasa proses pemulihan seperti:


 Sekiranya anda masih ragu.


Untuk Senarai Produk Lain.

KLIK SINI UNTUK SENARAI PRODUK LAIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...