Jumaat, 14 Februari 2014

Kismis Anugerah

KISMIS ANUGERAH

Adakah anda ingin tahu rahsia untuk menguatkan daya ingatan, hafalan dan sebagainya? 

Bekalkan anak anda makanan yang berkhasiat yang seiring dengan sunnah Nabi. Kismis Anugerah mengandungi pelbagai zat dan mineral yang diperlukan oleh anak anda. Ianya amat sesuai untuk anak-anak ketika mengulangkaji pelajaran, wanita mengandung dan warga emas.

Kismis Anugerah merupakan kombinasi kismis pilihan terbaik yang telah didoakan dengan 30 juzuk Al-Quran serta doa penerang hati dan surah-surah pilihan lain. 

Rahsia kismis sebagai makanan kesihatan:
* Ianya mempunyai pelbagai vitamin dan mineral yang penting seperti zat besi, potassium, magnesium, kalsium dan vitamin BI, B3 serta B6 untuk tubuh badan.
* Mengandungi 1001 khasiat khusus bagi mereka yang ingin 
* menguatkan daya ingatan anak-anak,
* mengubati penyakit lupa, 
* mencerdaskan minda, 
* membersihkan hati, 
* mencerahkan mata, 
* menghilangkan gemuruh
* melancarkan hafalan.
* Baik untuk otak kerana ia mengandungi zat besi yang diperlukan bagi memastikan bekalan oksigen mencukupi untuk disalurkan ke otak.
* Mencerdaskan minda
* Memutuskan balgham

Nabi Muhammad SAW bersabda:
"barangsiapa memakan kismis merah sebanyak 21 biji setiap hari sebelum sarapan pagi, maka dia tidak akan ditimpa penyakit kecuali kematian"

"biasakanlah memakan kismis kerana kismis dapat menghilangkan kepahitan hempedu atau cairan kuning, menghilangkan lendir, menyihatkan badan, menguatkan saraf dan menghilangkan letih"

pm / sms / whatsapp : 0103278784


KLIK SINI UNTUK SENARAI PRODUK LAIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...